fredag 2 december 2011

IV


Den här veckan har gått vansinnigt fort och för den som är intresserad av vad jag pysslat med den senaste tiden kan jag rekommendera de tre senaste numren av tidningen Frida som jag har layoutat några sidor i.
Här hemma är det inte bara Kate som är ny i vinylsamlingen, utan även Kite. Och inte nog med att deras namn låter lika, har även skivomslagen mycket gemensamt. (ursäkta kvaliten, men det blir inte bättre av att jag mobilfotar vår egen skiva i decembermörkret). Tyvärr knastrade Kate-skivan lite för mycket för att vara så tjock och dyr, så den måste vi byta. Och Kites ep IV har vi faktiskt inte hunnit lyssna på ännu. Trots att syntdoktor K finns tackad på baksidan. Det får bli startskottet för denna helg som bland annat kommer att innefatta en maskeradfest med bröllopstema. Jag är löjligt stolt över vår ordvitsidé, men det återkommer jag till i en senare post. Trevlig helg så länge!

edit: Skivan var grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar