lördag 5 maj 2012

galge+ipad


Eftersom jag så lyckosamt kom över en ipad häromveckan blev jag plötsligt i behov av ännu en pryl till lägenheten; nämligen ett ipadställ. De flesta är rätt otympliga och fula och ännu en gång: 45 kvadrat kräver en viss finkänslighet när det kommer till design. Jag googlade och hittade en länk med en kille som vek ett ställ av EN VANLIG KEMTVÄTTSGALGE. Så jag gjorde samma sak, men knipsade av själva böjen, tejpade samman ändarna och limmade fast läder. funkar strålande och tar inte upp något visuellt utrymme. Extra plus att det ser lite ut som något som en av mina favoritbloggare LOVE AESTETICS skulle kunnat pyssla ihop.

2 kommentarer:

  1. Plus till både ställning och Love Aestethicsreferensen! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Kram och tack för igår!

    SvaraRadera