lördag 4 juni 2011

luftballongbröst och stamvagina.


Av någon märklig anledning kretsar mina och ELLAS konversationer allt för ofta kring de undre regionerna, med evighetsfnitter till följd. Och jag gillar det. Det kanske är för sällan jag umgås med kvinnliga bekanta och har något sorts skumt uppdämt behov?

Jag har med hennes uppmuntran bland annat återupptagit idén med ett KUK-TRYCK. I varandras sällskap har vi även skrattat oss fördärvade åt "tjejporr" från 80-talet där män i mustasch poserar med genomgående slaka penisar. Oerhört underhållande. Gårdagen var inget undantag för under-bältet-humor. Efter en fantastik kväll vid årstaviken med luftballonger som med kaleidoskop-effekt blir bröst, visade hon stolt upp en trädstam som på pricken liknar en vagina. Med svampklitoris och allt.

Ja, jag säger då det.

3 kommentarer:

  1. Jag ser mig själv som din livsguide. Som en manlig nekant en gång sa till mig: De sant intellektuella har grov humor. Och vad den Undre Världen ägnar sig åt kan jag inte rå på...

    SvaraRadera
  2. Visa ord!

    Funderar på att döpa om bloggen till "över huvudet, under livet".

    SvaraRadera