fredag 30 mars 2012

fredag

foto: Hanna Ö Kinander
Sitter uppkrypen i soffhörnet med en kall öl och en skål med chips framför mig. Väl värt! För igår hade vi vår första spelning sedan i september. Det gick skitbra och vi är jättenöjda. Och väldigt glada över alla som kom. Kanske mest glad blev jag över att M spontanbilade från Dalarna bara för att kolla på oss. Och över ELLAS födelsedagspresent: Den helt fantastiska boken, Min vän Atomen. Måste återkomma till den med bilder senare. Kolla på hennes blogg så länge! För nu lockar ölen och jag andas ut. Men på tisdag är det skarpt läge igen, för då spelar vi igen på Fylkingen! Ovan är första bilden jag hittat från gårdagen. Känner att jag hamnade lite i skuggan där. Trevlig helg alla!

edit: Andra bilden. Även den från ELLAS BLOGG. Körde pepparkaksgumma/synt-outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar